κατασκευή eshop

Κατασκευή eshop, τι χρειάζεται να προσέξεις;

Βασικά σημεία στην κατασκευή eshop. Γιατί είναι απαραίτητο να έχεις ένα ηλεκτρονικό κατάστημα;

Ψάχνεις τρόπους να αναπτύξεις τις πωλήσεις σου; Η επένδυση στην κατασκευή ενός e-shop είναι το πρώτο σημαντικό βήμα που χρειάζεται να κάνεις! Η δημιουργία του e-shop θα αυξήσει τον αριθμό των πελατών σου καθώς πλέον οι περισσότεροι καταναλωτές ψωνίζουν ή αναζητούν online τα προϊόντα που ενδιαφέρονται να αγοράσουν και στην συνέχεια τα παραγγέλνουν ή απευθύνονται στα αντίστοιχα φυσικά καταστήματα για να ολοκληρώσουν την αγορά τους. Η online παρουσία της επιχείρησής σου ενισχύει την θέση σου απέναντι στους ανταγωνιστές και βοηθάει τους πελάτες να προμηθευτούν τα προϊόντα σου γρήγορα και εύκολα όπου και αν βρίσκονται. Ταυτόχρονα σου δίνεται η ευκαιρία να επεκταθεί η επιχείρησή σου εκτός των γεωγραφικών ορίων που εξυπηρετεί το φυσικό δίκτυο πωλήσεων. Τι χρειάζεται όμως να ξέρεις πριν αποφασίσεις να προχωρήσεις με την κατασκευή ενός eshop;

Συνεργασίες και συνέπεια για την καλύτερη ταχύτητα του eshop

Όπως και σε ένα φυσικό κατάστημα, έτσι και το eshop σου χρειάζεται να εξυπηρετεί γρήγορα και με ευκολία τους πελάτες σου. Ο επισκέπτης του e-shop, μπαίνει στην ιστοσελίδα σου και είναι απαραίτητο να είναι όσο πιο λειτουργική γίνεται. Αρχικά, ένα σημαντικό σημείο που είναι απαραίτητο να προβλεφθεί, είναι να μην καθυστερεί να «φορτώσει» η αρχική σελίδα του site σου. Ο μέσος όρος που περνάει ένας επισκέπτης στην σελίδα σου είναι 20-40’, αυτό σημαίνει ότι δεν υπάρχει κανένα περιθώριο να καθυστερεί το site, καθώς είναι πολύ εύκολο να «χαθεί» ο πελάτης κατά την διάρκεια αυτής της διαδικασίας. Ένας αξιόπιστος συνεργάτης θα διαχειριστεί σωστά τις τεχνικές λειτουργίες του eshop σου και θα σε βοηθήσει να έχεις την καλύτερη δυνατή ταχύτητα.

Ταχύτητα και παράδοση

Το επόμενο σημαντικό σημείο είναι η γρήγορη εξυπηρέτηση και παράδοση των προϊόντων που προσφέρεις. Η συνεργασία με τους σωστούς προμηθευτές και η έγκαιρη διαχείριση των παραγγελιών σου είναι τα πιο σημαντικά σημεία. Για την σωστή επιλογή προμηθευτών θα χρειαστείς χρόνο καθώς θα χρειαστεί να ερευνήσεις, να γνωρίσεις τους προμηθευτές των ανταγωνιστών σου και να κλείσεις τις καλύτερες συνεργασίες. Πρόσεξε! Πολλές φορές οι προμηθευτές που έχεις για το φυσικό σου κατάστημα είναι διαφορετικοί από ότι για το e-shop σου και είναι απαραίτητο ανά περιόδους να κάνεις έρευνα βρίσκοντας νέους προμηθευτές ή κλείνοντας καλύτερες συμφωνίες.

Εύκολη διαχείριση των προϊόντων στο e-shop

Το δεύτερο πιο σημαντικό σημείο για την ταχύτητα του eshop σου είναι να επενδύσεις στην εύκολη διαχείριση των προϊόντων μέσα στην ιστοσελίδα. Αυτό θα σου προσφέρει μείωση στον χρόνο παράδοσης των παραγγελιών και ευκολία στην οργάνωση τους. Το ήξερες ότι το 62% των πελατών επηρεάζονται από τον χρόνο παράδοσης για να αγοράσουν ένα προϊόν; Όπως καταλαβαίνεις, αν δεν το λάβεις σοβαρά υπόψιν σου κατά την κατασκευή του e-shop θα δυσκολευτείς αρκετά να το διορθώσεις αργότερα.

Πώς θα πετύχεις την πιο εύκολη διαχείριση των προϊόντων στο eshop σου ώστε να έχεις την καλύτερη δυνατή ταχύτητα στην παράδοση των παραγγελιών;

Το σύστημα διαχείρισης περιεχομένου (CMS) που χρησιμοποιείς είναι απαραίτητο να είναι εύκολο και βολικό στην χρήση ώστε να μπορείς να ανεβάζεις εύκολα τα νέα προϊόντα, να κάνεις αλλαγές, να ενημερώνεται αυτόματα το απόθεμά σου και να μπορείς να αυτοματοποιήσεις την διαδικασία της πληρωμής. Τα περισσότερα συστήματα διαχείρισης (π.χ. Wordpress) σου δίνουν την δυνατότητα να προσθέσεις και πολλά εργαλεία που θα σε βοηθήσουν να ταξινομείς τα προϊόντα σου και να βλέπεις στατιστικά για τις πωλήσεις τους ώστε να έχεις καλύτερη διαχείριση.

κατασκευή eshop

Εύκολη περιήγηση του χρήστη στο eshop

Βρήκες τους προμηθευτές, ετοίμασες την αποθήκη σου, οργάνωσες τις παραγγελίες, πώς θα ήθελες να μοιάζει το eshop σου; Η εικόνα ενός e-shop είναι σαν την βιτρίνα ενός καταστήματος. Συγκεντρώνεις στην αρχική σελίδα εκείνα τα προϊόντα που επιθυμείς να πουλήσεις και τις σημαντικές «πληροφορίες» που θα προσελκύσουν τους πελάτες σου. Οπότε η αρχική σελίδα θα πρέπει να εκφράζει το brand σου, να ενημερώνει το κοινό για τα προϊόντα σου αλλά και να διαφημίζει νέα προϊόντα. Είναι απαραίτητο να είναι εύκολο στην περιήγηση, να έχει ξεκάθαρες, απλές και εύκολες κατηγορίες, χωρίς να δημιουργούν σύγχυση και δυσφορία στον πελάτη. Δες μερικά παραδείγματα από την σωστή κατασκευή e-shop από την 2net.gr εδώ! Είναι πολύ σημαντικό ο επισκέπτης του eshop σου να βρίσκει εύκολα και γρήγορα ό,τι επιθυμεί ώστε να περιηγηθεί για περισσότερη ώρα ανάμεσα στα προϊόντα που προσφέρεις.

Σχεδιασμός ιστοσελίδας

Ταυτόχρονα, σημαντικό ρόλο στην εύκολη περιήγηση λαμβάνει και ο σχεδιασμός της ιστοσελίδας. Πιο συγκεκριμένα, το design του e-shop είναι απαραίτητο να είναι εύκολο στην χρήση, φιλικό προς τον χρήστη (user friendly) και να ανταποκρίνεται σωστά σε όλες τις συσκευές, δηλ. αν κάποιος επισκέπτεται το eshop από το κινητό του να βλέπει το σωστό περιεχόμενο χωρίς προβλήματα. Τέλος, το πιο σημαντικό που βοηθάει στην σωστή περιήγηση του χρήστη αλλά και την αύξηση των πωλήσεων, είναι η ευκολία αγοράς των προϊόντων. Η κατασκευή του e-shop είναι απαραίτητο να βοηθάει τον χρήστη στην εύκολη περιήγηση, να μπορεί να αγοράσει ό,τι επιθυμεί εύκολα, να βρίσκει το καλάθι αγοράς του γρήγορα και να του δίνει δυνατότητες για περαιτέρω αγορές.

Δυνατότητα για επιπλέον αγορές, τεχνικές Cross selling & Upselling

Είναι πολύ σημαντικό να χρησιμοποιείς όλες τις δυνατότητες που σου δίνουν τα e-shops της σημερινής εποχής. Αν είχες ένα φυσικό κατάστημα, ο συνεργάτης σου στο κατάστημα θα πρότεινε κατά πάσα πιθανότητα και κάποιο «συμπληρωματικό» προϊόν σε έναν πελάτη που μόλις αγόρασε ένα προϊόν ώστε να επιτύχει περισσότερες πωλήσεις. Γιατί να μην κάνεις το ίδιο και στο ηλεκτρονικό σου κατάστημα; Το cross selling  δίνει την ευκαιρία στους επισκέπτες του eshop που έχει βάλει στο καλάθι ένα προϊόν, να ενημερωθεί για αντίστοιχα. Ταυτόχρονα, ο ίδιο πελάτης μπορεί να λάβει μια πρόταση για ένα λίγο ακριβότερο προϊόν αλλά με καλύτερη ποιότητα. Έτσι του δίνεις την δυνατότητα για να δοκιμάσει και άλλα προϊόντα και εσύ να πετύχεις το πολυπόθητο upselling. Όλες αυτές τις τεχνικές πώλησης μπορείς να τις συζητήσεις με την ομάδα μας και να ενισχύσουμε την κατασκευή του e-shop σου με αυτές τις λύσεις.

Αξιοπιστία και καλή εξυπηρέτηση για αύξηση των πωλήσεων στο eshop

Πώς κερδίζεις τον πελάτη σου ώστε να σε εμπιστευτεί και να πετύχεις την πολυπόθητη αύξηση των πωλήσεων στο e-shop σου; Το e-shop σου είναι απαραίτητο να είναι αξιόπιστο. Να κερδίζει την εμπιστοσύνη του επισκέπτη με το αίσθημα ασφάλειας που του δημιουργεί. Ένα ασφαλές, αξιόπιστο e-shop καταφέρνει αύξηση των πωλήσεων σε μικρό χρονικό διάστημα καθώς οι πελάτες γνωρίζουν ότι τα χρήματα τους δεν θα κινδυνέψουν, ότι θα λάβουν σύντομα τα προϊόντα τους και η επιστροφή τους (αν χρειαστεί) θα είναι εύκολη. Ο πελάτης νιώθει ασφάλεια από το περιβάλλον της ιστοσελίδας (το design και την λειτουργικότητα), αλλά και από τα τεχνικά χαρακτηριστικά της. Είναι απαραίτητο κατά την κατασκευή του e-shop, η ιστοσελίδα να ελέγχεται ως «ασφαλής» από τους διάφορους περιηγητές (βλ. Chrome, Mozilla κλπ) ώστε να μπορεί να είναι απρόσκοπτη η πρόσβαση σε αυτή.

Άλλα βασικά χαρακτηριστικά

Ταυτόχρονα είναι πολύ σημαντικό η εξυπηρέτηση μετά την πώληση (after sales) να είναι εξαιρετική, καθώς αυτή είναι που θα δώσει την ασφάλεια στον πελάτη να αγοράσει ξανά. Η πολιτική επιστροφών, οι επιλογές πληρωμής και ό,τι έχει σχέση με την συναλλαγή είναι σημαντικό να ληφθούν υπόψιν κατά την διάρκεια της οργάνωσης του e-shop για την καλύτερη δυνατή εμπειρία του πελάτη. Συγκεκριμένα, οι περισσότερες επιλογές τρόπων πληρωμής όπως π.χ. η αγορά με κάρτα, με paypal ή με αντικαταβολή είναι σημαντικές επιλογές για τον πελάτη, ενώ οι επιλογές επιστροφής είναι απαραίτητο να είναι ξεκάθαρες και εύκολες προς χρήση.

Όλα τα παραπάνω είναι τα βασικά σημεία που χρειάζεται να προσέξεις κατά την δημιουργία του eshop της επιχείρησής σου.

Επικοινώνησε μαζί μας σήμερα και πάρε προσφορά για κατασκευή eshop από την εξειδικευμένη ομάδα μας. Μάθε περισσότερα για το κόστος για την δημιουργία eshop εδώ! 

Comments are closed.