πόσο κοστίζει ένα eshop

Πόσο κοστίζει ένα eshop; Τι περιλαμβάνει;

Πόσο κοστίζει ένα eshop; Τι χρειάζεται να περιλαμβάνει; Το eshop σου είναι η «βιτρίνα» του καταστήματός σου, είναι η εικόνα της επιχείρησης και ο τρόπος για να βρουν οι πελάτες τα προϊόντα σου. Πώς θα καταφέρεις να σε προτιμήσουν έναντι των ανταγωνιστών; Συγκεντρώνοντας στο eshop σου όλα εκείνα τα χαρακτηριστικά που είναι απαραίτητα για να επιτύχει.

Ποικιλία και απόθεμα eshop

Ξεκινώντας, το πιο σημαντικό στοιχείο που είναι απαραίτητο να προσέξεις δημιουργώντας ένα ηλεκτρονικό κατάστημα, είναι να συμπεριλάβεις όλα τα προϊόντα που εμπορεύεσαι. Δηλαδή, το eshop σου να έχει ποικιλία. Ο πελάτης που θα το επισκεφθεί, θέλει να έχει επιλογές και να πάρει ιδέες για το τι άλλο θα μπορούσε να αγοράσει από το κατάστημά σου. Ταυτόχρονα, είναι πολύ σημαντικό να υπάρχει επαρκές απόθεμα για το κάθε προϊόν που πουλάς στο e-shop σου και κυρίως για τα πιο δημοφιλή.  Με αυτό τον τρόπο θα μπορέσεις να ενισχύσεις το crosseling & το upselling (δες περισσότερα για αυτές τις δυνατότητες εδώ).

Σωστή διαχείριση του αποθέματος του eshop

Πώς θα ξέρεις πόσα προϊόντα έχεις διαθέσιμα στο eshop σου; Τα περισσότερα συστήματα διαχείρισης των e-shops που χρησιμοποιούνται, περιλαμβάνουν ένα βασικό σύστημα παρακολούθησης του αποθέματός σου για το κάθε προϊόν. Ταυτόχρονα, υπάρχουν πολλά συστήματα διαχείρισης της αποθήκης ώστε να διαχειρίζεσαι πιο ολοκληρωμένα τα αποθέματα των προϊόντων σου. Τα eshops που ετοιμάζουμε στην 2net.gr έχουν την δυνατότητα να σου παρέχουν εικόνα των αποθεμάτων αλλά και διασύνδεση με κάποιο άλλο σύστημα, ενώ μπορείς να διαχειρίζεσαι εύκολα τους πελάτες σου, τις επιστροφές κλπ. Όσες περισσότερες λειτουργίες προσθέτει κανείς στην πλατφόρμα, τόσο αλλάζει και το πόσο κοστίζει ένα eshop.

Τρόποι πληρωμής

Όλα τα eshops πλέον είναι απαραίτητο να είναι διασυνδεδεμένα με τις περισσότερες τράπεζες, ώστε να δέχονται ηλεκτρονικές πληρωμές και ευκολίες πληρωμής με διαφορετικούς τρόπους βλ. paypal.  Ο επισκέπτης του ηλεκτρονικού καταστήματός σου θέλει να μπορεί να αγοράσει ό,τι επιθυμεί γρήγορα και εύκολα χωρίς να σκέφτεται πως θα αποκτήσει αυτό που χρειάζεται. Ταυτόχρονα, είναι απαραίτητο οι συναλλαγές να είναι ασφαλείς και αξιόπιστες. Συγκεκριμένα, στην Ελλάδα είναι πολύ διαδεδομένος ο τρόπος πληρωμής με αντικαταβολή λόγω της ανασφάλειας, οπότε είναι απαραίτητο η κάθε επιχείρηση να καλύπτει και αυτό τον τρόπο πληρωμής αλλά και να προσφέρει αξιοπιστία και ασφάλεια στις ηλεκτρονικές αγορές.

Ευκολία στην χρήση και ταχύτητα eshop

Το eshop σου είναι απαραίτητο να είναι εύκολο στην χρήση, το design του να διευκολύνει τον χρήστη να δει το περιεχόμενο από όποια συσκευή και αν το επισκέπτεται αλλά και να μπορεί εύκολα να περιηγηθεί στις κατηγορίες, στο υλικό που προσφέρει και να διαχειριστεί εύκολα το καλάθι του. Είναι πολύ σημαντικό οι σελίδες του eshop να μην καθυστερούν να «ανοίξουν» και να μπορεί εύκολα ο χρήστης να μετακινηθεί μεταξύ των κατηγοριών. Σε αυτό το άρθρο μπορείς να μάθεις όλα όσα χρειάζεται να προσέξεις κατά την διάρκεια της κατασκευής ενός website. Πριν αναρωτηθείς πόσο κοστίζει ένα eshop, συνυπολόγισε όλους τους παράγοντες που διαμορφώνουν την τιμή του και πόσο ποιοτική κατασκευή έχει.

eshop

Πόσο κοστίζει ένα eshop;

Το κόστος για την κατασκευή eshop εξαρτάται από πολλούς παράγοντες. Ένα eshop έχει μια σειρά από πάγια έξοδα και κάποια έξοδα που πραγματοποιούνται εφάπαξ ανάλογα τις ανάγκες. Τα πιο συνηθισμένα πάγια έξοδα είναι η αγορά του Domain Name, το Hosting και η ετήσια συντήρηση του eshop. Συνεπώς είναι δύσκολο να απαντήσουμε εξ αρχής στην ερώτηση πόσο κοστίζει ένα eshop και ποιά έξοδα μπορεί να προκύψουν.

Κόστος Αγοράς ονόματος (Domain Name) και Φιλοξενίας χώρου (Hosting)

Για την δημιουργία ενός eshop είναι απαραίτητο να υπάρχει διαθέσιμο το όνομά του (π.χ. www.exampleshop.gr). Η αγορά και η συνδρομή του ονόματος πραγματοποιείται με τον χρόνο ή ανά περισσότερα χρόνια. Το κόστος του domain κοστίζει περίπου 25€+φπα/ετησίως.

Το επόμενο πάγιο έξοδο που είναι απαραίτητο να υπολογίσεις, είναι το κόστος της φιλοξενίας του χώρου (hosting) σε κάποια εταιρία που αναλαμβάνει την «φιλοξενία» στον server της. Οι απαιτήσεις που έχει ένα eshop είναι υψηλές και για αυτό είναι απαραίτητο να επιλεγεί μια αξιόπιστη λύση καθώς μπορεί να προκύψουν προβλήματα αν επιλέξεις μια πιο οικονομική λύση. Το κόστος για το hosting κυμαίνεται από 150-250€ (αναλόγως του μεγέθους του eshop κλπ).

Ένα ακόμη βασικό πάγιο έξοδο είναι η συντήρηση του eshop σου ώστε να παραμένει ασφαλές και ενημερωμένο. Την συγκεκριμένη υπηρεσία την παρέχει η εταιρία που θα αναλάβει την κατασκευή του eshop σου και εξαρτάται από το πακέτο κατασκευής που θα επιλέξεις όπου θα επηρεάσει και το πόσο κοστίζει ένα eshop.

Πόσο κοστίζει ένα eshop και ο σχεδιασμός του

Το πόσο κοστιζει ένα eshop διαμορφώνεται από μια σειρά από παράγοντες. Τα βασικά σημεία που χρειάζεται να έχει ένα eshop είναι πολλά σε σχέση με την απλή κατασκευή μιας ιστοσελίδας, αλλά τα πιο σημαντικά είναι κυρίως η αξιοπιστία, η ευκολία στην πληρωμή και η ταχύτητα. Όλα αυτά μαζί καθορίζουν σε μεγάλο βαθμό το κόστος eshop.

Στην 2net.gr προσφέρουμε το βασικό πακέτο για την κατασκευή eshop προσφέροντας και τα τρία βασικά χαρακτηριστικά, ενώ επιπλέον περιλαμβάνονται στο βασικό πακέτο τα εξής:

  • Απεριόριστος αριθμός προϊόντων
  • Βασικά φίλτρα αναζήτησης προϊόντων
  • Περιβάλλον διαχείρισης αποθήκης
  • Σύστημα διαχείρισης πελατών
  • Υποστήριξη πληρωμών με κάρτα και paypal
  • Στατιστικά επισκεψιμότητας
  • One page checkout
  • Δυνατότητα αγοράς χωρίς εγγραφή
  • Υποστήριξη βασικών αρχών GDPR
  • Δυνατότητα εκπτώσεων ανά προϊόν

Ξεκινώντας με αυτά τα βασικά χαρακτηριστικά, έχεις την δυνατότητα να έχεις ένα πλήρως λειτουργικό e-shop που ανταποκρίνεται στις σύγχρονες απαιτήσεις. Το κόστος eshop ξεκινάει από 1950 ευρώ (αλλά για να κάνουμε μια αναλυτική προσφορά και να σε ενημερώσουμε πόσο κοστίζει η κατασκευή eshop προσαρμοσμένη στις ανάγκες της επιχείρησής σου, επικοινώνησε μαζί μας εδώ!)

eshop

Άλλες υπηρεσίες που μπορείς να προσθέσεις και άρα παίζουν ρόλο στο κόστος eshop σου είναι:

  • Η βασική παραμετροποίηση του SEO ή κειμενογραφία
  • Η διασύνδεση με το newsletter
  • Ο υπολογισμός του κόστους ανάλογα με το βάρος ή τον όγκο
  • Η δυνατότητα για Live Chat εξυπηρέτηση και τις διευκολύνσεις της εύκολης εξυπηρέτησης πελατών
  • Η διασύνδεση με κάποιο σύστημα βλ. ERP
  • Το Custom Design
  • Επιπρόσθετες υπηρεσίες που μπορεί να χρειαστούν

Τι άλλα έξοδα χρειάζεται να υπολογίσω;

Τελικά πόσο κοστίζει ένα eshop συνολικά; Κάποια άλλα έξοδα που μπορεί να προκύψουν είναι η δημιουργία του λογοτύπου ή κάποιων custom γραφιστικών που μπορεί να χρειαστούν, η απασχόληση ενός κειμενογράφου ώστε να δημιουργήσει τα κείμενα για το eshop και για τα άρθρα που μπορεί να θέλεις να ανεβάσεις εκεί, η μεταφορά από ένα παλαιότερο eshop σε ένα νέο, η προσθήκη κάποιας επιπλέον γλώσσας, η εκπαίδευση του προσωπικού στην χρήση του eshop και το κόστος της διαφήμισης. Ειδικά με τη μετάβαση (migration) από μία πλατφόρμα eshop στην άλλη, το κόστος eshop μπορεί να ποικίλει καθώς ο αριθμός προϊόντων, πελατών και παραγγελιών μεταβάλει το κόστος, και άρα τελικά το πόσο κοστίζει ένα eshop βλέπουμε ότι επιρρεάζεται από πολλούς παράγωντες.

Το πιο σημαντικό κόστος που χρειάζεται να υπολογιστεί είναι ο χρόνος που χρειάζεται για την διαχείριση του αποθέματος και των παραγγελιών, αν θα το χειρίζεσαι εσύ ή αν θα προσλάβεις κάποιον συνεργάτη να εργαστεί μαζί σου. Η διαχείριση του eshop χρειάζεται αφοσίωση όπως και η επικοινωνία με τις τράπεζες και τους προμηθευτές ώστε ο πελάτης να έχει την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση. Συνεπώς δεν μπορεί να απαντηθεί εύκολα το πόσο κοστίζει ένα eshop.

Πώς θα διαφημίσω το eshop μου;

Έφτιαξα το eshop μου, τώρα πως θα μάθουν για μένα; Για να μπορέσεις να έχεις τα επιθυμητά αποτελέσματα σε πωλήσεις, είναι απαραίτητο να μελετήσεις τον κλάδο που δραστηριοποιείσαι, τους ανταγωνιστές, να βρεις το κοινό που απευθύνεσαι και να στήσεις μια στρατηγική προώθησης του brand σου. Πλέον, υπάρχουν πολλά εργαλεία που μπορούν να σε βοηθήσουν να πετύχεις τα επιθυμητά αποτελέσματα. Συνεπώς, απαντώντας στην ερώτηση “Πόσο κοστίζει το eshop;” είναι απαραίτητο να συνυπολογίσεις και την διαφήμιση.

SEO: Πώς θα εμφανίζομαι πιο ψηλά στις αναζητήσεις της Google;

Το SEO (Search Engine Optimization) και η παραμετροποίηση του, είναι ο τρόπος για να εμφανίζεται το eshop σου πιο ψηλά στις αναζητήσεις της Google. Πώς; Χρησιμοποιώντας λέξεις κλειδιά για να «βοηθήσεις» την Google να διαβάσει καλύτερα το περιεχόμενο του eshop σου. Φυσικά, όσο καλύτερη και πιο λεπτομερής εργασία γίνεται στο κομμάτι αυτό, τόσο διαφοροποιεί και το πόσο κοστίζει ένα eshop. Στην 2NET φροντίζουμε τα βασικά τεχνικά στοιχεία του SEO ώστε να έχεις το καλύτερο αποτέλεσμα, και καταστρώνουμε τη στρατηγική για την καλύτερη δυνατή προβολή του eshop σου.

Διαφημίσεις και Social Media

Για να μπορέσεις να έχεις γρήγορα αποτελέσματα είναι απαραίτητο μαζί με το eshop σου να υπάρχουν και αντίστοιχοι λογαριασμοί του brand σου στα social media. Αυτό θα σου προσφέρει καλύτερη αναγνωρισιμότητα και θα βοηθήσει την επιχείρησή σου να αναπτυχθεί πιο γρήγορα και ολοκληρωμένα, αυξάνοντας τις πωλήσεις σου.

Τελικά, πόσο κοστίζει ένα eshop; Είδαμε ότι τελικά το κόστος eshop εξαρτάται από τις ανάγκες και τις απαιτήσεις της επιχείρησης.

Επικοινώνησε μαζί μας για την κατασκευή του eshop σου εδώ. Θα αναλύσουμε τις ανάγκες σου και θα σου προτείνουμε μια προσφορά για να καταλάβεις  πόσο κοστίζει ένα eshop προσαρμοσμένο επακριβώς στις ανάγκες σου. 

Comments are closed.